pearl-harbor-80388_1280

Ćwiczenia na masę

Przekraczając próg siłowni wiemy już, że zaczynamy pewien etap w swoim życiu który wymaga niezwykłego poświęcenia i wyrzeczeń. Na zbudowanie wymarzonej sylwetki potrzeba czasu, chęci, samozaparcia i odpowiedniego planu, dzięki któremu ćwiczenia nie będą nudne i męczące. Co zatem ćwiczyć, by zamierzony efekt nie okazał się totalną porażką? Zacznij od wolnych ciężarów. To najlepszy trening siłowy na początek. Mogą się do nich zaliczać uginanie ramion ze sztangą, prostowanie ramion z hantlami, martwy ciąg czy przysiady z hantlami. Te proste ćwiczenia najlepiej pobudzą i rozbudowują nasze mięśnie a dodatkowo podczas ćwiczeń na masę będą zaangażowane prawie wszystkie mięśnie naszego ciała. Ponadto można wykorzystać jeszcze masę innych ćwiczeń, choćby i nawet pompki na poręczach z pochylaniem głowy wprzód, spięcia brzucha, arnoldki, podnoszenie sztangi wzdłuż tułowia w pozycji stojącej czy przedramion ze sztangą w pozycji stojącej. Nie zapominajmy również o odpowiedniej diecie, która jest niezmiernie ważna do zbudowania idealnej sylwetki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *